Kirjoita kolme juttua omasta elämästäsi alla mainituista ajankohdista.

 

Kymmenen vuotta sitten (v.-97)

- Olin vielä ala-asteella

- Halusin lemmikkiä

- Minulla oli ongelmia koulussa

Viisi vuotta sitten (v. 2002):

- Olin ylä-asteella

- Kävin partiota

- Harrastin ratsastusta

Kolme vuotta sitten (v. 2004):

- Minulla todettiin olevan kasvain selkäytimessä

- Opettelin kävelemään uudelleen

- Päätin peruskoulun, hain päättötodistuksen pyörätuolissa.

Vuosi sitten (v. 2006):

- kaupiksen toinen vuosi

- Poikaystävä meni armeijaan

- Kirjoittelin poikaystäväni kanssa

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2008):

- Viimeinen vuosi koulussa

- Aloitin uinnin

- tapaan useammin serkkuani

Eilen (28.1.2008):

-Siivosin

-Nukuin pitkät päikkärit

- Kuuntelin musaa

Tänään (29.1.2008):

-Olen koulussa

-Aion mennä vesijumppaan

-Menen ostamaan serkkuni kanssa uutta uimapukua.

Huomenna (30.1.2008):

-Olen koulussa

-Menen uimaan

-Luen enkun kokeisiin

Ensi vuonna (v.2009):

- olen töissä

- oma asunto olisi kiva

- olen laihempi kuin nyt